top of page
bubik_edited.jpg

Amikor egy jó kávé már nem segít...

Mit csinálok ha igazán kiakasztanak


Elég higgadtnak látszó példány vagyok, ez nagyban köszönhető az erős önuralmamnak. Sajnos nem túl baráti módon tettem rá szert, ha hisztiztem kicsinek, nyakon öntöttek egy pohár hideg vízzel. Mai szemmel nem túl jó módszer, bár azt hiszem elég rendesen nyomhattam, a családi legendárium szerint be is ájultam egyszer hiszti közben. Szóval szüleimnek minden megbocsájtva, nem lehetett könnyű velem.

Én konkrétan nem emlékszem ezekre, mostanra csak a pozitív hatás maradt meg, a rendíthetelen önuralom. Nincs az a kreténség amit én ne tudnék mosolyogva végig hallgatni ha akarom. Ez sokszor segítségemre volt az életem folyamán, főleg az ügyfelekkel, tanítványokkal.


Ámde miközben hallagtom a másik leovadt, nem túl baráti és alkotó monológját, hát igen, ideges leszek. Nem látszik rajtam, pedig de. Érzem hogy a helyzetet csak súlyosbítaná ha spontán reagálnék, inkább jöjjön az önuralom. Ámde a feszültség, attól hogy nem engedem ki még ott marad. Tudjátok az a fajta, amikor bemerevedik a nyakad, megfeszülnek az izmaid és enyhén sajog a fejed hátul.


Itt szoktam lépni, felismerem hogy kezd a probléma áthúzni fizikai szintre, ami nem jó. Ami viszont klassz, hogy akkor lehet fizikai szinten is kezelni! Erre vannak szuper módszereim. Listázom nektek:


1.Szuper diszkó

Egy amerikai elképesztő koreográfus tesz fel instára táncos workoutokat. Sweatfest, Ryan Heffington, de van Wet Wednesday is. Full humor, a koreográfiák nevei: fejd a tehenet, szivárvány, fuss, törölj port. Döbörgő tempó, full ugrabugra, poénok, teljes felszabadult mozgás, fenék rázás és minden ami lehet. Keresek amúgy társakat online dszkózásra, ha lehet egymással röhögni közbe, még jobb lenne.


2. Power yoga

Találtam egy jóga tanárt itt magamnak, Jacob Mellis. Pofátlanul fiatal, képzett és jó tanár, jó ember. Elképesztően motiváló az egész személyisége. Nála az utolsó lehelletemig küzdök hogy jól csináljam és másnap a fülemben is izomláz van. Olyan dolgokban vitt előre amiről azt hittem sose lesz, egy vastag paraszthajszálra vagyok a profi kézenállástól pl.


3. Az én jógám

Felépítettem az évek alatt egy gyakorlatsort, ami az én nyavalyáimra tökéletes. Tudom hol húzódik, recseg, nem fordul úgy ahogy szeretném, és ezeket a területeket megmozgatom.


4. Relax joga

Vannak különböző fetrengések, amik kioldanak csomókat, testi lelki szinten.


5. Takarítás

Ez is mozgás, az eredmény gyors és szívet melengető. A külső rend elhozza a belsőt is.

Ezzel vigyáznom kell, mert nem szeretek takarítani, átfordulhat dühödt csapkodásba ami inkább ront a helyzeten.


6. Erdő, kutya

Séta a természetben mindíg bingó nekem.




Ezeken szépen lépegetek, és tutti hogy szintet lépek a megoldásba, oldom a feszültséget. Utána meg már elég lesz a jó kávé a felhőtlen hangulathoz.







8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page