top of page
bubik_edited.jpg

Élő közvetítés - rossz napom van és ki fogom mosni

Ma közvetíteni fogok nektek arról, hogyan mostam ki a hangulatom.


7-8 óra

Öreg kutya betör a szobámba, felébreszt egy rossz éjszaka után.

Cuki de gondok vannak már a .... -vel, Gyuri takarít én szédelegve kávézom. (eddig 2x volt már a kertben a kutya, nem Gyuri)

Vár rám egy csomó melós kellemetlenség, na nem a munka, hanem őőőőő az emberi tényező.


9-1o óra

Reggeli, tudjátok, az a nagyon különleges + magyar hírek = pusztulat

Itt ismerem fel hogy lépni kell!

Ruha: legyen puha, öleljen körbe és színes, ha lenézek ragyogjon.

  1. Bambusz poló, a felirat magáert beszél

  2. Kasmir pulcsi (turkálóból 4ooo huf+saját hímzés a lyukak eltüntetésére)

  3. Felfedezem hogy a pizsamagatya tökéletesen passzol a szetthez, rövid töpregés hogy abba maradjak-e. Nem mert nem elég meleg.

  4. Legyen az ezüst melegítőm? Nem jó mert zörög.

  5. Piros gatya

  6. A citromsárga zoknit már soknak ítélem, marad a piros.




1o-1o:3o

Kedvenc forralt bor ízesítésű teám elkészítése. Kezdeném a napot bor ízesítésű borral ha nem lenne ártalmas. Így marad a tea. Ebből a kis szettből, névnapomra kaptam magamtól.

Megírtam és befotóztam ezt a kis cikket, remélem olyan jól szórakoztok rajta majd mint én.

Éééés már jobb is a hangulatom, úgyhogy most leállok. Ha netán újra elromlik, majd folytatom.


13 óra

A hangulatom még mindíg jól tartja magát, főleg hogy okonamiyaki (káposztáspalacsinta szerűség) volt ebédre, a kedvenc japán kajám.


14:3o

Erdei kutyasétáltatás a lányommal, aki briliáns elme, sokkal okosabb mint én. Hangulat a tetőfokon.


16:40

Csúnya mailok utan csökken a hangulat, eljött egy klassz kávé ideje. Most fogok egy kis szünetet tartani, feltöltöm az elemeket, nézegetek valami szépet. Hangulat javul.


Utána már egyenletes a lett hangulatom, kezelésre nem szorult, tehát nincs igazán írnom róla.


Disclosure 1:

Igen, a valódi problémákat is meg fogom oldani közbe, de nem összeszottyadva, megkeseredve, hanem nyugiba. Mielőtt megszólnátok, a többi időben dolgoztam.


Disclosure 2:

Nem minden nap sikerül, de többnyire igen.


Uwaga:

3 nyelven beszélek (magyar-angol-lengyel), nem tökéletesen, ezek mind a személyiségem részei már. Keverem, kavarom a szavakat, más nyelven ugrik be mint kéne sokszor. Fogok idegen nyelven használni szavakat, ha érdekel guglizd ki ha nem, ugorjál, nem fontos.



16 views0 comments
bottom of page